REGULAMIN KONTA KLIENTA ZAKŁADANEGO w SEKCJI „STRFA KLIENTA”,
w tym ZASADY SPRZEDAŻY NA ODLEGŁOŚĆ PROWADZONEJ PRZEZ Hol-Trade Sp. z o.o.
1. Konto Klienta można utworzyć w sekcji „Strefa klienta” na stronie www.dieta-cambridge.pl. Założenie Konta jest niezbędne do świadczenia przez Hol-Trade sp. z o.o. [dalej „Spółka”] usług dietetycznych na odległość, w tym sprzedaży detalicznej Produktów na odległość dzięki dostępowi do Sklepu internetowego [dalej „Sklep”]. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów wyłącznie na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej (sprzedaż na odległość), na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
2. Właścicielem Sklepu jest: Hol-Trade Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznowoli, ul. Jedności 10A, 05-506 Lesznowola, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy miasta stołecznego Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000138739, NIP 521 008 73 23, tel. +48 22 8590306, adres e-mail: info@dieta-cambridge.pl., będąca wyłącznym dystrybutorem Programu Odchudzania Cambridge w Polsce.
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem w celu nabycia Produktów Programu Odchudzania Cambridge.
4. Warunkiem utworzenia Konta Klienta i zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ilekroć w niniejszym Regulaminie użyte są poniższe terminy, należy przez nie rozumieć:
6. Klient korzystający z Konta, w tym ze Sklepu jest zobowiązany do:
7. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT), podanymi w złotych polskich. Niezależnie od wartości zamówienia Klient ponosi koszt dostawy Produktu zgodnie z informacją zawartą na stronie Sklepu. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia i nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta zamówienia.
8. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek. Szczegółowy opis produktów znajduje się na stronie internetowej Sklepu.
9. Umowy zawierane przez Sklep zawierane są w języku polskim.
1. Rejestracji Konta mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie zamieszkałe na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Rejestracja Konta Klienta jest dobrowolna i nieodpłatna.
3. Rejestracja Konta Klienta polega na wysłaniu do Spółki danych w postaci imienia, nazwiska, adresu e-mail i nr telefonu oraz potwierdzeniu przyjęcia przez Spółkę rejestracji Konta. W tym celu Spółka wysyła do Klienta link na adres e-mail podany podczas rejestracji, z potwierdzeniem przyjęcia rejestracji i koniecznością uwierzytelnienia Konta poprzez kliknięcie w otrzymany od Spółki link.
4. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta Klienta w każdej chwili, bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów.
5. Spółka może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia z ważnych przyczyn, do których należy m.in. naruszanie przez Klienta przepisów prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu.
6. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi Konta Klienta przez którąkolwiek ze Stron, jak również rozwiązanie umowy za zgodą obu Stron będzie skutkowało zablokowaniem i brakiem dostępu do Sklepu.
7. Rejestracja Konta Klienta umożliwia dostęp do składania zamówień na Produkty. Aby jednak Sklep mógł zrealizować złożone zamówienie wymagane jest, aby Klient wypełnił wcześniej Kartę Zdrowia (elektroniczna wersja dostępna poprzez Konto) oraz odbył wywiad dietetyczny i konsultację dietetyczną z wykwalifikowanym przedstawicielem Spółki (w tym przypadku dietetykiem). Przeprowadzenie wywiadu dietetycznego oraz odbycie konsultacji dietetycznych na odległość jest nieodpłatne.
8. Rejestracja Konta Klienta daje mu możliwość wypełnienia dokumentacji niezbędnej do przystąpienia do Programu Odchudzania Cambridge, takiej jak Karta Zdrowia i Wywiad dietetyczny, możliwość wglądu w tę dokumentację oraz dostęp do innych informacje zdobytych w ramach świadczenia Klientowi usług dietetycznych m.in. takich jak: zalecenia odnośnie diety z odbytych na odległość konsultacji dietetycznych, śledzenie postępów w odchudzaniu np. dodawanie zdjęć czy wykres z postępem zmiany wagi, a także złożone zamówienia, podane dane osobowe).
9. Brak akceptacji przez Klienta niniejszego Regulaminu w toku procedury zakładania Konta poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola „Zapoznałam(em) się z regulaminem Konta i świadomie go akceptuję” uniemożliwia skorzystanie z możliwości zastosowania Programu Odchudzania Cambridge w proponowanej formie, czyli odbycia zdalnych konsultacji i nabycia Produktów na odległość za pośrednictwem Sklepu.
1. Zamówienia można składać poprzez zarejestrowane Konto Klienta.
2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
3. Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia poprzez przesłanie wiadomości e-mail wysłanej na adres mailowy podany przez Klienta podczas rejestracji konta.
4. Do przyjęcia zamówienia dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez pracownika Hol-Trade Sp. z o.o. Zamówienie otrzymuje wówczas status „Potwierdzone” i jest gotowe do dalszej realizacji, o czym Klient zostaje również poinformowany drogą mailową. Dalsze procesowanie zamówienia przez Klienta oznacza zawarcie umowy sprzedaży, a tym samym zobowiązanie Klienta do zapłaty wartości Produktów i kosztów dostawy Produktów. Elementem procedury realizacji zamówienia jest również podanie przez Klienta adresu do wysyłki a także wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych w celu realizacji i obsługi zamówienia złożonego w Sklepie. Podanie wskazanych danych jako obligatoryjnych jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu realizacji zamówienia. Na tym etapie Klient może jeszcze zrezygnować z zamówienia poprzez użycie opcji „Odrzuć” dostępnej na Koncie Klienta przy danym zamówieniu.
WAŻNE! W celu uzyskania faktury VAT za zamówione produkty, podczas finalizacji zamówienia w danych rozliczeniowych bezwzględnie trzeba podać nr NIP. W przeciwnym razie, wraz z towarem, zostanie wysłany paragon za dokonane zakupy z brakiem możliwości otrzymania faktury VAT.
5. Produkty zamówione w Sklepie mogą zostać doręczone wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
6. Produkty w Sklepie oznaczone hasłem "Promocja" w oferowanych cenach promocyjnych dostępne są do wyczerpania zapasów.
7. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych Produktów z oferty dostępnej na stronie internetowej Sklepu w każdym czasie. Powyższe uprawnienie nie dotyczy zamówień potwierdzonych przez pracownika Hol-Trade Sp. z o.o., czyli o statusie „Potwierdzone”.
8. Świadczenie przez Spółkę usług droga elektroniczną w zakresie umożliwienia Klientom składania zamówień na Produkty jest nieodpłatne. Usługa ulega zakończeniu bezpośrednio po zrealizowaniu zamówienia przez Sklep albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania przez Klienta składania zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego.
1. Zawarcie umowy wiąże się dla Klienta z obowiązkiem zapłaty.
2. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
3. Wszelkie dodatkowe płatności, poza ceną towaru i stałą ceną usługi kurierskiej (w tym np. ubezpieczenie przesyłki, usługi dodatkowe np. ekspres) mogą być naliczane przez Sklep wyłącznie po otrzymaniu takiej dyspozycji od Klienta i Jego jednoznacznej zgody.
Każde zamówienie w zależności od etapu jego realizacji i wyboru metody płatności będzie otrzymywać odpowiednio statusy:
1. Produkty zamówione przez Klienta za pośrednictwem Sklepu są dostarczane na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i do miejsca wskazanego przez Klienta w zamówieniu.
2. Zamówiony towar Sklep wysyła wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Nie realizujemy przesyłek poprzez paczkomaty lub innych przewoźników. Brak możliwości odbioru osobistego.
3. Cena za przesyłkę jest stała niezależnie od wielkości i ciężaru przesyłki i wynosi 23 zł brutto. Cena może ulec zmianie (podwyższeniu) jedynie w przypadku opisanym w §4, ustęp 3.
4. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie do 2 dni roboczych i rozpoczyna się w zależności od formy płatności następnego dnia roboczego od:
1. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności towaru z umową Klient powinien przesłać reklamowane Produkty wraz z protokołem reklamacyjnym (wzór na końcu Regulaminu) oraz dowodem zakupu Produktów na adres: Hol-Trade Sp. z o.o., ul. Jedności 10A, 05-506 Lesznowola w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówienia. Koszt dostawy reklamowanego Produktu do Hol-Trade Sp. z o.o. ponosi Klient. W przypadku uznania reklamacji Klienta, Klient może wystąpić do Sklepu o zwrot kosztów przesyłki.
2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać w szczególności: imię i nazwisko Klienta, adres poczty elektronicznej, na który ma być wysłana odpowiedź na reklamację (w przypadku braku adresu e-mail należy podać adres do korespondencji), datę nabycia i rodzaj reklamowanego produktu, dokładny opis wady lub niezgodności, datę jej stwierdzenia.
3. Hol-Trade Sp. z o.o. powiadomi Klienta o rozpatrzeniu reklamacji w terminie nie późniejszym niż 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania i wskaże termin jej realizacji w przypadku uznania reklamacji. Odpowiedź na reklamację Hol-Trade Sp. z o.o. przekaże Klientowi na papierze lub innym trwałym nośniku. Jeżeli Hol Trade Sp. z o.o. nie udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie, uważa się, że uznał reklamację. W przypadku, kiedy reklamacja zostanie uznana i będzie wiązać się z wysłaniem Klientowi nowego towaru, koszt przesyłki ponosi Sklep.
4. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl
5. Klient posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Na mocy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2019 r., poz. 134, art. 38, pkt 5) produkty Programu Odchudzania Cambridge podlegają prawu odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Zwracane Produkty należy wysłać na adres: Hol-Trade Sp. z o.o., ul. Jedności 10A, 05-506 Lesznowola w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówienia. Bezpośrednie koszty zwrotu Produktów ponosi Klient. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia zwracanych Produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Hol-Trade Sp. z o.o., Spółka Hol-Trade nie jest zobowiązana do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w przypadku, gdy zwrócony przez niego Produkt nie znajduje się w oryginalnie zapieczętowanym opakowaniu jednostkowym tj. opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. W przypadku, gdy prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, a klient na tej podstawie odesłał Produkt, może on zwrócić się do Hol-Tade Sp. z o.o. o ponowną wysyłkę odesłanych przez siebie Produktów. Wówczas koszt wysyłki ponosi Klient.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Hol-Trade Sp. z o.o. informuje, iż:
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez uzyskania uprzednio pisemnej zgody Sklepu.
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu i obowiązuje do umów zawartych od tego dnia.
2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie powiadomiony przez umieszczenie pod adresem Sklepu internetowego wiadomości o zmianie Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie po upływie 7 dni roboczych od daty ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta. Zmieniony Regulamin będzie wiązać Klienta, który zarejestrował Konto, o ile w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Klient nie złoży pisemnego oświadczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania informacji o zmianie Regulaminu – o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usługi Konta Klienta.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności Kodeksu Cywilnego i Ustawy o prawach konsumentów.
4. Wszelkie spory mogące wyniknąć w związku z realizacją zamówienia będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Protokół reklamacyjny wraz z reklamowanymi Produktami i dowodem zakupu należy wysłać na adres: Hol-Trade Sp. z o.o., ul. Jedności 10A, 05-506 Lesznowola, e-mail: info@dieta-cambridge.pl, tel. 228590306
Hol-Trade Sp. z o.o. powiadomi Klienta o rozpatrzeniu reklamacji w terminie nie późniejszym niż 3 dni robocze od dnia jej otrzymania i wskaże termin jej realizacji w przypadku uznania reklamacji.